Sledovanie zásielok

Pokiaľ potrebujete poznať bližšie informácie o stave a termíne dodania Vašej objednávky, môžete Vašu zásielku sledovať na internetových stránkach prepravcov na základe čísla balíka, alebo si toto číslo priamo vyžiadať emailom.

 

Čo môžem urobiť, keď odkaz na sledovanie zásielky ešte nie je k dispozícii?

Prosíme vás o trpezlivosť, odkaz na sledovanie zásielky bude k dispozícii, až keď váš balík prevezme prepravca.

 

Čo ak sa neaktualizuje odkaz na sledovanie zásielky?

Upozorňujeme vás, že odkaz na sledovanie zásielky sa neaktualizuje na dennej báze. Ak sa však odkaz neaktualizoval v priebehu 5 až 6 pracovných dní, kontaktujte nás.

 

Prišla mi správa, že zásielka mi bola doručená, no stále nič nemám. Čo mám urobiť?

Ak zásielka nedorazí do jedného týždňa od odoslania, kontaktujte nás.

 

 

 

 

 

Doprava kuriérom DPD

Balíky začínajú číslom 065 (časom sa môže zmeniť)

 

 

Doprava kuriérom GLS

Balíky začínajú číslom 804 (časom sa môže zmeniť)

 

 

 

 

Doprava kuriérom Geis SK (paletové zásielky)

Balíky začínajú číslom 120 (časom sa môže zmeniť)

 

 

 

Doprava Slovenskou poštou

Balíky začínajú písmenami DA, doporučené listy RF (časom sa môže zmeniť)